Rain on!

God morgon!
-------
Helgen försvann supersnabbt tack vare allt födelsedagsfirande! Fick så mycket fina presenter, kläder, träningsväska, tallrikar, fina lila Hunterstövlar, sockor till stövlarna, Reebook EasyTone-träningsskor, pengar.. Helt enkelt en massa bra saker.
-------
En ny vecka har börjat och det är en monstervecka vill jag lova. En massa saker i plugget som ska bli klart. Hemtenta idag mellan 9-18. Inlämningar, grupparbeten... Nästa vecka är lika dan, men när det är passerat så har jag bara en ynka halv termin kvar innan jag pluggat färdigt på universitetet. Det känns ofattbart och ofattbart skönt!
-------
Nu ska jag ladda för min hemtenta som börjar om 30 min. Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

LYCKA TILL !! tror mig veta redan att det går bra

2010-10-19 @ 17:05:18
Postat av: Matilda

Grattis i efterskott får man lov att säga då! Hoppas du haft det härligt!

Lila Hunterstövlar, åh, finfint! Jag skulle också gärna skaffa, men de är lite för smala i vaden för mig.. dock har jag sett att de fått in en ny variant som är lite bredare.. hmm.. är lite sugen! :)

Spännande att plugget närmar sig slutet! Vad är dina planer efteråt? Ska du bo kvar här i Uppsala?



sv: Tack så mycket! Natti natti!

2010-10-19 @ 22:06:50
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0