Sista veckan med kurser

Måndag igen!
-
Förra veckan segade sig fram. Det var så mycket som skulle göras, så mycket som faktiskt blev gjort. Efter den hemska redovisningen, som blev ännu värre än väntat, så tog jag helg. En lång skön helg med mys, bio, shopping, hus-tittande och träning. Jag känner mig ändå rätt laddad inför en ny vecka.
-
Ny vecka innebär uppsats-start! Jobb och lite mera plugg. Men hörrni, det är min allra sista vecka med kurser på universitetet. Någonsin! För från och med nästa vecka är det bara uppsatsen som gäller hela vägen in i mål. Det ska bli otroligt skönt, att få bestämma över sin egen tid och bara köra sin grej. Underbart! Dessutom väntar en intervju på torsdag. Ja, jag ska ju tydligen söka jobb. Riktiga jobb, till våren. Ofattbart.
-
Önskar er nu en riktigt bra måndag och en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: williammarklund

var de du som kommenterade på min ?=)

Desginen går bra :)

annars om de inte var du så sorry :) men fin blogg :D

2010-10-25 @ 15:20:03
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Tänk så du har jobbat.... Lycka till med slutspurten mitt STORA HJÄRTA

2010-10-25 @ 17:23:48
Postat av: Nettsi

Tänk så du har jobbat.... Lycka till med slutspurten mitt STORA HJÄRTA

2010-10-25 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0