Vinner lite tid

Vilken dag, vilken vecka!
-
Från tidig morgon till eftermiddag har jag varit i skolan och; övat på presentation, presenterat och lyssnat på presentationer. Sen var det bara att komma hem och slå sig ner här för att plugga vidare med annat som ska bli klart denna vecka. Jag vann i alla fall lite tid. Skulle egentligen på intervju i morgon mitt på dagen i Stockholm. Men det blev uppskjutet vilket gör att jag har HELA dagen på mig i morgon också och inte bara en halv. Hurra!
-
Men nu ska jag sätta lite fart här så att jag kan få ta kväll så småningom!
-
Kram!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Intervju, spännande! Vad är det för jobb?

2010-10-27 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0