Lördagsbesök!

God morgon!
.
Hoppas att er morgon börjat bra! Kanske ligger ni kvar i sängen, vilket jag förmodligen gjort om jag inte väntade på besök! Micke fortsätter att frånvara (nu med nöjen i Tällberg) och då får jag hit mamma och mormor i stället! Vi ska ha en mysig dag på stan; julhandla lite, fika, luncha, njuta och umgås. Det ska bli riktigt mysigt!
.
Igår åt jag middag och tittade på film hos Johan & Lucy, men han ändå med att julpyssla lite här hemma. Nu finns det amaryllis, hyacinter och juleljus lite var stans! Kanske att jag hinner med att baka lite i helgen också!
.
Ha en bra lördag!
God morgon!
.
Hoppas att er morgon börjat bra! Kanske ligger ni kvar i sängen, vilket jag förmodligen gjort om jag inte väntade på besök! Micke fortsätter att frånvara (nu med nöjen i Tällberg) och då får jag hit mamma och mormor i stället! Vi ska ha en mysig dag på stan; julhandla lite, fika, luncha, njuta och umgås. Det ska bli riktigt mysigt!
.
Igår åt jag middag och tittade på film hos Johan & Lucy, men han ändå med att julpyssla lite här hemma. Nu finns det amaryllis, hyacinter och juleljus lite var stans! Kanske att jag hinner med att baka lite i helgen också!
.
Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0