Borta bra!

Riktigt bra faktiskt! Vi sammanfattade resan den sista dagen på båten och jag anser att resan har varit precis lagom lång. Inte så lång att man börjar få tråkigt men inte heller för kort så att man får panik över att behöva åka hem. Helt perfekt med andra ord. Två veckor som har innehållit en massa fantastiska upplevelser och många bra minnen. Det måste nog bara sjunka in lite!
.
Vår resdag började egentligen igår med åtta timmars flyg från Miami till London. Där uppstod en seg väntan tills planet gick hem till Sverige. Men runt 17 var vi hemma i Uppsala igen. Och visst är det underbart spännande att vara borta, men det är också skönt att komma hem. Att få packa upp, både resväskan och julklapparna, och bara skrota omkring. Me like!
.
Imorgon ska jag njuta av vintern och plugga lite. Jag har min allra sista vecka som student framför mig innan jag tar klivet ut i arbetslivet. Sista veckan! Det är bara att ge järnet, för sen: NO MORE!
.
Hoppas att ni hade fina jul- och nyårsdagar här hemma och att helgen är till belåtenhet :)
.
Vårt fartyg när det la till för tredje dagen vid Nassau - Bahamas!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Kul att Di skriver igen!! Undrar just om vi får MER BILDER???

2011-01-09 @ 08:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0