Äntligen advent

Äntligen är det advent!
Jag anser att julen har börjat nu. Fritt fram för lussekatter, glögg, pepparkakor, juleljus och julpyssel! Visserligen har åtgången på glögg här hemma redan varit stor, men det andra har vi faktiskt sparat lite på. Igår bakades lussekatter till tonerna av Absolut Christmas - en riktig tradition!
.
Och vi kan gott glömma att det är storm ute och att regnet bara vräker ner. Jag har inte satt min näsa utanför dörren idag. Bara varit hemma och njutit av sovmorgon (så mycket att jag missade adventsgudstjänsten i kyrkan som jag tänkt gå på). Frukost framför tvn och sen lite planering också. Det är ju en stor händelse nästa år att planera inför!
.
Vi har också planerat kommande veckan. Micke har ju börjat sitt nya jobb och han trivs riktigt bra! Dock har det onekligen påverkat våran vardag då Micke är mycket på resa! Men vi får vänja oss vid det tillsvidare helt enkelt!
.
Nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge så nu ska jag mysa vidare på annat håll.
Fortsatt trevlig advent!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0