10 dagar kvar

Sitter i soffan nu efter en god middag -vitlökswok från Wongs! Har min lilla fina Acer Aspire one i knäet och försöker att hitta fingersättningen för de söta små knapparna!

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för Kina i 5 månader. Det ska bli en spännande resa på många olika sätt. Ska försöka att lära mig ett svårt språk, lära mig hitta ett nytt vardagsliv på andra sidan jordklotet och klara mig utan mina nära och kära!

Alla praktiska ting är i stort sett ordnade, för adressen är flyttad, biljetterna klara, försäkrad och utflyttad ur min lägenhet! Det blev rent och snyggt i lägenheten och jag kunde lämna nycklarna till Linnea med gott samvete!

Nu är det lördagskväll och jag gissar att det blir en film eller så. Imorgon måste jag börja med mitt pluggande inför fredagens tenta!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Johan

Hihi, du får se till att inte tappa bort den lilla datorn i soffan - men den kommer nog alltid fram om du är duktig att puffa ordentligt efter dig! Annars ! Hoppas du hittar tangenterna bättre än va jag gjorde... rackarns klumpig var jag =((

2009-01-12 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0