Bye bye Uppsala

Lördags morgon.

Tagit det lugnt hittills. Ätit frukost och tittar på Alpina världscupen. Diskat upp det sista sista och nu ska jag ta reda på min säng och packa ihop alla sängkläder. Sen ska jag ge mig på det sista i badrummet, gå ut med sopor och dammsuga av. När Micke väl är här bär vi ut det som ska till Örebro och sen ska jag torka av golven och sen är det klart!

Igår var jag hos Stina tillsammans med Elli och Linnea. Åt jätte god pasta med räkor som Stina lagade. Drack lite vin och spelade spel. Verkligen supertrevligt med också sorgligt att säga hej då. Har nog inte riktigt fattat att jag faktiskt ska vara borta så länge!

Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Väl i Örebro blir det väl till att lasta av de få saker som skulle dit. Sen hoppas jag på lite mys. Kanske bio? Hörde igår att Australia ska vara riktigt bra!

Ha en rktigt bra helg!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu har jag äntligen hittat hit =)

Vilken fint blogg du har gumman. Hoppas packningen har gått bra o du får med dig allt! Inete långt kvar nu, men mycket som ska hinnas med innan de iaf. Tenta o så måste vi ju hitta på något roligt innan du åker.

Kommer sakna dig. Helt sjukt att du ska gå o bli kines för ett tag =)

Puss O Kram

2009-01-10 @ 16:20:09
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0