Singapore!

Nu är vi tillbaka i Singapore för att stanna ett par dygn. Kom idag med båt från Bintan Island och båtturen var något gungig så vi får tacka pappa som skrev ut bra åksjukeplåster så att vi alla slapp må dåligt! Haft jätte bra dagar på Bintan även om området och aktiviteterna var något begränsade. Men jag är inte den som klagar på lata dagar vid poolen!

Nu bor vi på vackra Shangri-La i Singapore: www.shangri-la.com/singapore Min braiga moster har bra smak när det gäller hotell och vi började vår vistelse med en trevlig lunch på The Rose Veranda men vackra linneservetter och porslin med rosenknoppar på. Så fint! Dessutom fanns det jordgubbar och en chokladfontän till efterrätt och det smakade inte fel! Efter det blev det bad i poolen och dusch och fixande. Ikväll väntar förmodligen Night Zoo och det ska bli spännande!

Extra kyss till min älskling som jag saknar och längtar efter så mycket! Lite push till mamma också som måste lova att se till att göra om mitt rum medan jag är borta!

Grattis också till fina kompis Linnea i efterskott som nu blivit 24 år gammal! (hjälp?) Lovar att skicka något fint på posten så snart jag är tillbaka i Peking!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Så avundsjuk jag blir .Tänker på när jag bodde med Gitzo på White Swan!

Rummet är på G! Lejongardin el. vit?? Det är frågan just nu.

KRAM

2009-01-29 @ 12:32:22
Postat av: Stina

Åhhh vilket hotell =)

Där bor du som en prinsessa kan jag tro. Hoppas allt är bra med dig. Njut av värmen åt mig!

Puss o kram

2009-01-29 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0