Bullbak

Hej där!
Vi har njutit av ännu en dag hemma där vi mest skrotat omkring och fixat. Det är så skönt emellan åt utan några som helst planer på schemat förutom att fixa och dona med det man känner för!
.
Jag satte igång med bullbak efter frukosten. Och visst var det trångt i vårt lilla kök som saknar lite utav det mesta, men resultatet blev ändå bra :) Det är ju det som räknas!
.
Efter det målade jag lite ramar och skrev kuvert. Vad kuverten ska användas till kan jag inte avslöja ännu. Det gäller i alla fall vårt bröllop och tills det att utskicket är klart får det vara en liten hemlighet!
.
Nu ska jag surfa runt och försöka hitta lite lampor hit hem. Blev inspirerad av dagen att bli färdig på fler ställen i hemmet! Ha en trevlig kväll!
.
.
I väntan på att bakas...
.

.
Klara!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Mums !! År Jjohan upp alla???

2011-10-02 @ 23:22:04
Postat av: Erika

mums vad gott! här bakas det cupcakes för fullt just nu :-)



kram

2011-10-03 @ 09:03:54
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: pia ollas

ÅH Åh Åh äntligen händer det något på bloggen,vi som inte är med i Face book ser fram mot det här.Bullarna ser fantastiska ut känner smaken ända hit puss å kram

2011-10-03 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0