Oktoberkväll

Riktigt ruggig höstkväll ute! Det regnar och blåser och mörkret föll ned över himlen snabbt idag. . Idag har jag haft en annorlunda dag. Det började med ett mycket givande och intressant arbetsmöte på morgonen tillsammans med roliga och bra kollegor! Därefter hängde sig förkylningen fast på mig med ett järngrepp! Jag stod ut fram tills jag skulle sätta mig och plugga, då gick jag helt enkelt hem med böckerna och försöker kurera mig på samma gång. Det var nog skönt både för mig och för kunderna. Jag tror inte att det ingår i kategorin "bra kundbemötande" att snora/nysa på kunderna som jag träffar! . Nu ska jag snart hämta min kärlek på stationen så får vi en mysig hemmakväll tillsammans. Efter hans två dagar frånvaro så har vi lite att ta ikapp! . Ha en trevlig kväll i mörkret!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Tänk om Du smittar Micke!!!

2011-10-06 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0