Julhelgen fortsätter

Ingen officiell juldag nu, men dock helg igen och det är alltid skönt med ledighet!
Dagen ägnades åt lite reashopping och fixade till den fina klockan som jag fick i julklapp.
Myser omkring i min nya mysdress som kanske kanske får följa med till Kina!

 Mina röda tofflor som jag fick av älskade Mikael kommer definitivt att få följa med.
Det sägs vara ganska kallt där om vintern och håller man sig varm om fötterna så
kan jag nog hålla hela kroppen varm.

Det ska bli spännande att komma iväg. Nu när julen börjar lida mot nyår kommer känslan
lite närmre. Efter nyår är det bara ynka 20 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för Kina i
5 månader.


Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0