Back to normal?

Middag på April-restaurangen med Gong Bao, Dumplings (jiao zi), nudlar och en massa annat gott. Där vi åt innan fam. åkte och nu när det är tillbaka. Allt i sin ordning igen!

Stackarna är nu jet-lagade och lite svårt att sova kanske? Själv har jag tagit en kopp te, övat mina ord igen och läst lite i en bok. Eftersom att det inte finns några västerländska kanaler här förrutom CNN så kollar jag aldrig på tv. Inte ens på CNN. Aldrig TV. Inte en minut. Och vet ni? Det är vääldigt skönt och jag saknar det inte alls. Visst blir det mer tid framför datorn, men böcker brukar jag sällan läsa till vardags hemma. Livkvalitet kan man säga. Man borde nog ha lite tv-fria dagar i Sverige och njuta av andra saker.

Nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon igen och till skolan. Får också (förhoppningsvis) tillbaka mitt pass också. Sådant känns alltid bra :)

Om ynka två dagar är min kärlek här. Hos mig. I Peking. Jag har nog inte fattat det ännu, men blir alldeles varm när jag tänker på att jag ska möta honom där på Beijing Capital Airport. Nästan 2½ månad sedan vi sågs. Ofattbart. Älskar dig så min fina. Så underbart att få ha dig här!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt att du har mina älsklingar hos dej igen, det kan ju inte vara kul med bara en som kryper!!!!!

2009-04-01 @ 22:33:05
Postat av: Nettsi

Det är mycket älsklingar hela tiden....

2009-04-02 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0