Imorgon kommer...

.. Micke hit! Wiihooo! Jag är så glad och ler bara vid tanken!

GRATTIS CARRO också som fyller 24 år idag! Jag ser till att din present kommer fram! Hoppas att du får en bra dag!

Ännu en dag i skolan. 4 timmars intensivt ljudande till kinesiska uttal, meningar och skrivande av tecken. Det gäller att ligga i vill jag lova. Det är många tecken som ska in. 8 nya till imorgon. De gamla sitter inte ännu!

Men det har varit en kul dag även om jag varit riktigt trött! Gick och åt tillsammans med 5 klasskompisar på den muslimska restaurangen som ligger på universitetsområdet. Riktigt gott och kul!

   
Song från Korea, Mei från Malasya, Nuhui från Australien och Vince från Kanada. Annelisee från Estland ville inte vara med på bild :)

Fick hämta mitt pass idag också med ett visum som räcker fram till den 2 juli. Skönt att det är klart!

Kan meddela att vårvärmen börjar smyga sig tillbaka och jag jublar!

Ha en bra dag! Själv ska jag plugga lite :)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: mallan

Vilken lycka att han snart är hos dig:) Ha det så jättebra sötisar och glöm nu inte att blogga för att Micke är på besök, vi är nyfikna på vad ni tar er för.

kram!

2009-04-02 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0