Nu är värmen här!

Hej!
Äntligen har vi värmen tillbaka i Peking. Svensk sommarvärme idag och det är så skönt! Man kan ha en tunnare tröja utan att frysa det minsta och det är ju toppen!

Sov till nio både jag och Micke och åt frukost tillsammans med övriga familjen här. Sedan gick vi till skräddaren tillsammans med de andra. Micke beställde lite skjortor och jag en klänning och en kjol! Sedan satte vi oss på element fresh och åt en god lunch i solen. Gick och kollade in Yashow och jag köpte söta skor till imorgon då Micke och jag ska på trevligheter :)



Nu är vi tillbaka hemma hos Gitzo och vi ska nog träna en sväng innan vi samlar ihop våra saker och flyttar in på Red Hotel. Sedan ska vi gå och klippa oss är planen :) Sedan blir det kanske ytterligare en promenad i solen och kanske en glass eller så :)

Hoppas att det blir en riktigt bra lördag där hemma också och att solen lyser på er!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Stor-Ollas

Ser härligt ut, men faktum är att även södermalm badar i sol idag, dock ingen T-shirt värme ännu.

Bra idé också med ett besök på hårsalongen, se till att vi får se bildbevis på slutresultatet!

2009-04-04 @ 10:49:32
Postat av: pia

hej vilka sötnosar lite bleka men med solglasögon var har micke sina?

2009-04-04 @ 11:36:15
Postat av: Nettsi

Hoppas att Ni kommer att trivas på Red Hotel

Kram från ett vårlikt Örebro

2009-04-04 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0