Underbara ♥

Imorgon. Noll dagar kvar. Imorgon kommer min älskling. Och jag vet att jag tjatar men det ska verkligen bli så mysigt och roligt att Micke kommer hit. Att få dela det man upplever, visa små ställen man hittat, god mat, sällskap och någon att få somna och vakna tillsammans med. Lyckliga jag.

För imorgon, efter min skoldag, sätter jag mig i en taxi och åker till Beijing Capital Airport och möter min fina Mikael som kommer med SAS kl 12.55. Sedan får jag ha honom här till den 14 april och jag ska njuta varje dag. (Visserligen skola, men det där löser sig!) Och till på söndag har jag fixat en liten mysig överraskning som jag är så lycklig över.


Jag ska försöka blogga även när Micke är här även om jag inte kommer ha lika mycket tid. Men Mallan; jag ska jobba på det. Det lovar jag!

Sen är jag lite extra lycklig för att värmen börjar komma tillbaka och människorna i stan känns mycket mer vänliga nu. I tisdags var jag arg på Kina. På alla människor som bara glor. Men idag var jag snällare och världen lika så. Främlingar som ler emot en och folk som skriker Hello när man går förbi. Sådana saker gör mig glad. Och blommorna. Och solen. Och värmen!

Ska ta en dusch nu och försöka somna tidigt så att man är pigg imorgon!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Njut nu av din Micke =)

Vi får vänta med spänning o se va du skriver om vad ni hittat på.

Puss på dig gumman!

2009-04-02 @ 16:26:26
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Oj oj hur skall det gå med studierna nu ?????

2009-04-02 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0