Jag har hittat hem..

Kära vänner. Jag har hittat hem. Efter månader i Kina och en sommar i resväskan på landet har jag äntligen kommit hem. Till mitt hem, Mickes hem, vårt hem. Och jag är här för att stanna den här gången. Lyckliga jag.

Lådor, kassar och prylar kors och tvärs i månader, men nu börjar det bli lite mera ordning. Har plockat, tvättat, vikt, stukit och packat in i garderoben hela dagen. Burit saker och snyggat till. På söndag blir det ny tur till det blå-gula möbelvaruhuset. Börjar se ljusningen och alla underbara stunder vi kommer att ha här. Underbara hem.

Fick trevlig middag tillsammans med bror som bor i sin fina lägenhet nu. De har fått det så fint och mysigt. Nu vädras det och tittas på CSI Miami. Sen ska jag sova i sköna sängen.

Mina vänner. Jag har hittat hem och jag är tillbaka i mitt skrivande :)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Visst är det väl underbart att ha ett hem att längta till!! Vi har längtat efter ditt skrivande!

Kram

2009-08-20 @ 21:47:02
Postat av: Sunna

Jippi!! Har saknat ditt skrivande lite måste jag erkänna :)

Skönt att ni äntligen hittat en plats till er två att njuta av!

2009-08-21 @ 08:36:50
Postat av: Minna

Hej Jossan. Underbart att du är tillbaka med skrivandet och skönt att ni börjar få ordning i ert hem. Trevlig helg och många kramar.

2009-08-21 @ 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0