Körkort..

Idag är det exakt 5 år sedan jag tog körkort. Jag känner mig lite gammal faktiskt, och extra gammal framstår jag som när jag tänker tanken "jag minns det som om det var igår..". Men jag gör det, för det var julavslutning samma dag som uppkörningen, det var snöslask ute och mamma parkerade en bil utanför vägverket som jag skulle kunna åka hem i OM jag klarade det. Jag var nervös hela julfirandet i skolan och på fikat efteråt säger min lärare: ska inte du ta körkort snart, du har väl övningskört ett tag nu? Jag höll på att svimma, och undanflykterna var många när jag sedan var tvungen att gå tidigare för att hinna till uppkörningen.

Och det gick ju uppenbarligen bra. Inga böter, inga fortkörningar och en bra förare enligt mig själv. Men 5 år sedan.. Det var länge sen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

minns knappt hur många år sedan det var jag tog.. men kommer ihåg stunden "in i miiiinsta detaalj".. haha! :)



tack så mycket för dina julkänsletips! ska genast testa!



kram!

2009-12-17 @ 10:13:51
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Nettsi

Vem minns inte den dagen .. . precis som igår

Kram från ett KALLT vackert Örebro

2009-12-17 @ 10:40:03
Postat av: Stina

Tiden går fort när man har roligt :) Men de är lite otäckt hur fort de går ibland när man tänker tillbaka på saker o inser hur länge sen de var.

När åker du hem till Örebro för jullov?

Puss

2009-12-17 @ 19:37:53
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej söt!

Jag kom hem igår kväll o blir nog hemma till den 10:e om plugget hemma går som de ska.

Kunde du ses på måndagkväll?

Vore så mysigt o ses något innan jul o juldagen får vi ju ta o styra upp ;) Var ju roligt förra året.

Puss

2009-12-19 @ 10:55:39
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0