tystnad

Det har varit lite tyst ifrån mig de senaste dagarna. Det beror på en rad olika saker, bland annat uppsatsen som ska lämnas in imorgon. Den andra orsaken är att vårt internet har krånglat vilket gör det lite svårare att kommunicera. Men den tredje och största anledningen beror på vår effektiva jul-helg! Hela dagen igår ägnades åt julklappsinköp (jag är mycket nöjd!) och städ här hemma. Sedan var vi hos min fina vän Stina och drack vin, glögg och åt pepparkakor och ost. En jättemysig kväll! Idag bakar jag, lussekatter är på G och pepparkakor ska också skapas, kanske till och med mintkyssar. Vi får se vart det slutar ;) Micke är nere på stan med bror min och fixar julhemlisar. Jag är inte alls nyfiken. Inte det minsta..

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Jossan + nyfiken = sant

2009-12-13 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0