utmaningar.

Man kan minst sagt säga att jag blivit utmanad denna termin. Jag har aldrig varit ett fan av att ringa samtal till företag och liknande, vilket jag succesivt har arbetat med. I dagarna har det lossnat allt mer vad det gäller att ringa till okända människor och be om saker.

Idag tar det dock priset. Jag vet, jag är en fegis, men nu ska jag ringa till Armenien. På Skype. Och prata med en engelsman. Mycket ska man vara med om.

Ikväll blir det föreningens (Uppsalaekonomerna) julfest :) Jag ska vara julkalender. Bara en sån sak :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Tror att ditt engelsktalande samtal gick perfekt. Finns det något som du inte klarar?! Nej precis, allt går bara man vill :) Du är ju en stjärna!



Hoppas du får en trevlig julfest, låter iaf väldigt kul. Nått sånt har vi inte i gävle inte.

Får ses i jul, när du kommer hem!

Puss

2009-12-02 @ 20:58:30
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Låter spännande. "Jobbigt - men nyttigt" att ge sig ut i det okända

2009-12-02 @ 22:25:41
Postat av: Sunna

Tack för inbjudan Jossan, jag tvivlar inte på att ni gör underbar frulle ;) Jag ska kolla med min karl och så hör jag av mig. Nu bär det snart av hemåt till lite julbak! Så mysigt.

Är övertygad om att samtalet gick galant. Du pratar ju kinesiska för tusan, då ska inte engelskan vara några problem. ;)



Pussis

2009-12-03 @ 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0