Vinterland

Underbara snön är äntligen här och snart är det jullov. Det är de sista ansträngningarna som återstår. Sista opponeringen på uppsatserna, projektfixandet som ska avslutas inför julen för att sedan vila innan det blir full fart på det nya året. Det ska packas väska inför jul, slås in julklappar och städas. Jag älskar den här tiden på året!

Idag blir det mycket projektfix som står på listan, jag gör en mässkarta över alla våra smashing-företag som kommer och vart de ska stå. Riktigt roligt! Sen ska jag faktiskt klippa mig idag och få ny färg på håret. Det behövs kan man säga med tanke på att jag just nu är tvåfärgad i håret där den övre halvan är avsevärt mycket mörkare än den undre. Som vanligt funderar jag på lugg så här i vintertider. Vi får se hur det blir ;) Kanske hinner jag med att köpa en liten julklapp till också.

 

Vill också önska er en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sunna

Ja visst är det underbart med snö! Kör på lugg, du passar i det :) Kommer du nu i helgen eller?

Ja tisdag ska passa. Jag är ledig på onsdag, så det blir superbra att sitta upp en stund och skvallra. Vi får spika in en träff. Njut nu av snön lika mkt som jag!



Pussis

2009-12-16 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0