Dagens

Idag var Inger inte mycket bättre tyvärr så jag, mamma och Ellen tog oss en tur till National Arenan Bird´s nest, dvs fågelboet där OS till stora delar ägde rum. Det är en fantastiskt stor byggnad där vi betalade för att gå in och fick till och med gå ut på planen. De spelade OS-låtarna och visade minnesbilder från OS 2008 och det var en stark känsla att stå där kan man säga! Skriver mer om det imorgon och lägger upp bilder då!

Efter det blev det lunch på randiga restaurangen och sedan fika på ColdStone innan Signe kom hem från skolan. Därefter gick jag för att försöka hitta åksjuketabletter till Inger och sedan tog jag mig med hjälp av Charlie till Dynasty Garden för att hämta Siri hos hennes klasskompis. Middag och nu sitter jag här. Lovar ett finare inlägg imorgon då jag kan komma åt min kamerasladd som ligger inne hos Inger. Vill inte väcka henne i onödan.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

halo vad äter du helst när du fikar?

2009-02-18 @ 17:00:33
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0