Fredagen

Igår gick jag och shoppade åt mamma och Inger som var på svenska skolan. Jag såg till att deras söner får lite presenter av sina mammor när de kommer hem igen! Dessutom skulle jag lämna tillbaka de nya skorna som gick sönder igen! Efter mycket om och men (kunde givetvis inte få pengar tillbaka) så lyckades jag få ett par stövlar, GRATIS! Så nu kan man nog säga att de där skorna är värda var enda krona. Jag klistrade dem igen hemma så nu har jag dem, ett par kina tofflor och ett par stövlar till priset av ett! Inte illa! Ska visa bilder lite senare.

Runt lunch kom Martina från Sverige så vi fikade lite tillsammans innan jag gick med mamma och Inger till deras hotel. Ett jätte fint hotell som dessutom är billigt och ligger runt hörnet från där vi bor. Sen fick jag springa till South Beauty och boka bord till kvällen och sedan springa tillbaka för att möta tjejerna som kom från skolan.

På kvällen blev det drink här först och sedan gick vi till South Beauty som har Sichuan-mat som är sååå god. Vi var ett stort gäng; Martina och Erik från Sverige, Daniel och Peter som också bor här, mamma, Inger, jag, Siri, Signe, Ellen och Gitzo. Jätte trevligt och supergod mat. Gick hem och somnade snabbt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0