När skor blev till klänning

Idag gav jag mig ut i det alldeles jätte gråa vädret för att shoppa skor. Jag anser mig behöva ett par nya (!) eftersom att mina stövlar snart tappat all färg som slitits bort och de duger inte för restaurangbesök eller när man vill vara lite fin. Så jag tog en promenad till Pacific centre som är ett stort varuhus med både kända och mindre, för mig, kända märken. Fanns jätte mycket fina kvalitetskläder men prislapparna var inte riktigt i enlighet med min budget! Dock provade jag en klänning som plötsligt blev min i samma stund som jag satte den på mig. Inte så farligt dyr i svenska mått mätt i alla fall =)

Gick sedan till Uniqlo som är likt H&M med mycket fina kläder till bra priser. Fanns mycket vårinspiration men jag köpte inget utan var där mest av nyfikenhet. Nästa destination blev Yashow där jag äntligen köpte två par skor. Ett par mer vardags och ett par pumps. Sedan hann jag med att köpa en väska för 100 kr. Den anser jag mig också behöva då jag bara har en handväska. Denna kan man hänga över axlarna och rymmer både dator och lite annat smått. Bra att ha på längre promenader och när man handlar!

Ska inte handla något mer nu tills mamma kommer. Då kan vi shoppa ihop hon och jag och det är mycket roligare! Resultatet:


Nya klänningen som är mycket finare på



Pumps i mocka(immitation)



De behövda skorna!



Nya fina väskan i riktigt bra kvalitet!

So long mina vänner! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin klänning!

2009-02-12 @ 14:44:06
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Du är verkligen en riktigt bra shopper

Kram

2009-02-12 @ 16:34:23
Postat av: Anonym

Du är inte klok, du kommer att shoppa ihjäl dig !?

Fast visst är det roligt! =) Nu ska jag,Pappa och Micke iväg och spela tennis. KRAM

2009-02-12 @ 18:54:39
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag!

Bevaka min blogg at bloglovin? jag bevakar din då :3

/ Sannie

2009-02-12 @ 20:14:33
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Carro

Ser att det blir gasque i höst med dina nya fina inköp! (När du är färdig med dina inköp kommer det luta mer åt ett 20-tal gasquer ;) )

Njut av miljöombytet nu! Uppsala är kallt och som vanligt så du missar inget spännande här.

Kramisar

2009-02-12 @ 21:17:58
Postat av: Lena mattanten.-)

Hej Jossan

Ett måste i vår är en bag med fransar, kom inte hem utan en sådan.

Alla hjärtans dag kan Ni ta igen när ni ses,för alla missade år,eller hur.

Njut nu och ta hand om lilla mamma.

Kram Lena

2009-02-16 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0