Varför alla ♥-dag?

Minns ni när Elisabeth i Madicken sa: Varför finns det ett ord som heter slicka om man ändå aldrig får göra det?

Lite så känns det idag. Varför finns det en dag när man ska fira kärleken när man ändå aldrig får göra det? Idag saknar jag faktiskt min älskling lite extra mycket. Han känns lite extra långt bort. Och skillnaden är stor mellan Sverige och Kina, det måste man erkänna. När tidsskillnaden är 7 timmar blir allt så mycket krångligare dessutom. Har nog aldrig firat alla hjärtansdag ordentligt för vanligvis är vi ifrån varandra, men då mellan Uppsala och Örebro. Dock brukar min fina mamma alltid skänka mig en extra tanke och en liten present så idag blir det dystert tomt. Suck.

Kanske inte ska starta med att gnälla för då lär ju inte dagen bli så mycket bättre... Här började dagen lugnt med en låång sovmorgon och en lugn och skön frukost. Satte just på mig kläder trots att klockan redan passerat 14 här. Skönt. Det bakas också semlor här idag, men jag ska snart gå och hämta gardinerna jag beställde igår.

Lite dystert är det allt idag. Men det är redan eftermiddag som tur är.


Jag älskar dig Mikael ♥

Kommentarer
Postat av: nettsi

En stor krm till mitt stora hjärta på Alla hjärtans dag..

Saknar dig

2009-02-14 @ 08:10:21
Postat av: Emma

Stooor kram sis på alla hjärtans dag!! Det är inte en lika bra dag på avstånd men jag tänker på dig :)

2009-02-14 @ 17:41:36
URL: http://grubbstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0