1 vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag flyttar till Kina! Om en vecka kommer jag nog ha en helt annan känsla i magen än vad jag har nu! Fattar nog inte riktigt än ändå, att jag ska vara borta så länge! Men det ska verkligen bli spännande, jag förnekar inte det!

Idag ska jag plugga vidare inför tentan. Ska slutföra PM och plugga prognoser. Lite bättre väder än igår så jag ska nog ta mig en promenad sen så att jag får lite luft. Förkylningen är mycket bättre. Bara lite snorig men jag är trött idag. Micke skulle till Helsinborg så hans klocka ringde 5.30 och då vaknade givetvis jag med. Sen har jag sovit dåligt för att jag var rädd att han skulle försova sig.  Jag måste alltid lägga mig i =)

Nu ska jag sätta fart med mitt här.

Önskar er alla en trevlig dag!

Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: nettsi

Det är inte att lägga sig i - det är att bry sig om! Glöm aldrig det.

Kram och god natt!

2009-01-13 @ 22:39:11
Postat av: Johan

Haha, det är bra att du har koll på det finska vinterkrigsbarnet, hur skulle det annars gå ? Kommer att kännas toppen när du väl är på plats och kommer in i en vardag. Innan brukar det ju alltid kännas lite konstigt och så. Sen får du ju en uppsjö av folk som kommer och hälsar på hit och dit ! :) Skype, msn och mail gör kina till ett grannland :)

Måste bara återigen säga att maten är så god så man blir aldeles till sig... MUUUUUUUUUUUMS. Idag ska vi gå på leklandet med flickorna... FUN DAZZLE blir nog riktigt nice.



Kram systeryster !

2009-01-14 @ 05:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0