Dags att plugga

Visserligen är det söndag, men nu måste jag börja plugga inför tentan på fredag. Ska nu sätta mig och göra upp en planering för hur det ska gå tillväga och sen ska jag köra på. Får försöka ta mig igenom en del om dagen så ska jag nog hinna med. Inte att glömma att det är en nättenta vilket gör att jag i alla fall inte måste lära mig något utantill! Tack och lov!

Annars ska lite andra saker fixas. Måste bränna ut lite saker från min dator som back up. Alla mina bilder och viktiga dokument. Tänkte bränna ut alla PM och uppsatser som har skrivits hittills. Är alltid rädd för att någon skulle sno min dator och alla bilder försvann. Nackdelen när man inte längre framkallar bilder. Så nu ska det bli gjort innan Kina för att inte riskera något!

För övrig är jag förkyld. Riktigt trist. Känner mig lite tung i huvudet, bihålorna och halsen ömmar och näsan är tjock! Skit tråkigt när jag måste vara pigg inför sista veckan i Sverige med plugg och packning.

Ha en bra söndag ni andra!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: nettsi

Så bra att du har massor att plugga - då vet vi ju var vi har dig....ett litet tag till.

God-nattkram till världens bästa tjej

2009-01-11 @ 21:38:32
Postat av: Johan

Hejje syster, bra att du pluggar ordentligt =) Bara att maila och fråga om du behöver nån assistans i allt back-upande =) Kramar

2009-01-12 @ 08:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0