En riktig måndag

Idag kan man verkligen känna att det är måndag! Segt att komma upp ur sängen (jag är ju förkyld också) och ännu mer segt att komma igång med pluggandet. Men jag tog en dusch och försökte fräscha till mig lite så att det skulle kännas lite lättare och nu sitter jag faktiskt och pluggar på. Går ganska bra också och då blir det lite roligare!

Snart är det bara en vecka kvar tills jag åker. Sorgligt men också skönt att få komma iväg snart. Det är nog väntandes som gör att det hela blir lite tyngre. Väl på plats gissar jag att det kommer kännas helt annorlunda. Dessutom ska jag ju få komma iväg på en semester till solen över det kinesiska nyåret och det blir ju en perfekt start på flytten! Sen hinner jag väl precis komma iordning innan mamma och Inger kommer och då får man ju lite nytt sällskap!

Önskar alla en trevlig måndag även om det känns lite svårtstartat efter helgen. Kanske inte för dig Johan, du är ju i Kina och roar dig med våra fina kusiner så för dig är det väl lördag hela veckan!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Härliga måndag o tiden går alldels för fort, snart fredag aaaa Har kommit igång lite bättre idag iaf, ska hem och äta nu o fortsätta på hemma plan. Släpper skolan för idag, men imorgon blir de o ställa klockan o gå upp tidigt o ge järnet. Hoppas de går bra för dig där hemma o att du inte bara tänker på Kina =)

Jag kommer hem fredagnatt lr lördag dag =)

Kämpa på nu!

Puss

2009-01-12 @ 15:56:14
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: nettsi

Glöm inte bort vilken fantastisk lunchdate du hade idag!!

2009-01-12 @ 17:06:26
Postat av: Karin

Hello!

Tentaångesten verkar ligga som ett täcke över Gymnasiegänget med stort G. Bara Sunna kommer undan den filuren.. :)

2009-01-12 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0