Mitt i plugg

Nu är det liksom mitt i pluggperioden. Jag borde ha satt igång för länge sedan, men jag somnade om imorse utan att ställa klockan och vaknade kl 9.30 helt groggy. Så jag tog mig en dusch och en andra frukost och nu sitter jag här. Ganska redo att ta tag i dagens pluggblock som är "aktievärdering" och för det mesta kommer att bli att räkna uppgifter. Ska också göra en exempeltenta för att stämma av hur jag ligger till.

Nog om det.

Snart är tentan färdig och jag ska börja packa till Kina. Känns riktigt kul att packa. Måste tänka lite smart och så. Får försöka smyga med lite sommarkläder som jag kan ta med till Indonesien över kinesiska nyåret. Jag är så bortskämd att jag ska åka dit nästan samma dag som jag kommer till Kina och då måste man ju ha kläder till det. Och vinterkläder i kalla Peking. Och vårkläder att ha när det blir lite varmare. Dock får man inte glömma att allt finns att köpa i Kina om man råkar glömma något.

Lite ont i magen hade jag ju allt igår när Micke och jag låg och pratade om att idag så är det mindre än en vecka kvar tills jag åker. Kommer att sakna och längta efter honom så fruktansvärt mycket!

Idag är min kära bror på Fun Dazzle. Tänkte därför lägga upp en bild där ifrån när Ellen och jag var där förra våren!


En ombyggd simhall full med bollar

Ha en riktigt bra dag!

Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Johan

Vilket jekla liv det var, man önskade att man var 5 år på nytt :) Bollhavet var massivt och hela lekplatsen enorm :)



Håller tummarna på distans här för pluggandet. Lycka till!!

Kramar

2009-01-15 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0