Nyår och bröllop

Nu är även nyår över som för min del firades med ett jätte fint bröllop och en fantastiskt kul bröllopsfest!
Dock var det ju inte jag som gifte mig, utan min svåger och svägerska. Dvs älskade Mikaels bror Johan och hans, numera fru, Malin. Vi var uppe i Dalarna och vigseln ägde rum i Rättvikskyrka medan festen hölls på hotell Långbers i Tällberg.
Det blev verkligen ett vinterbröllop! Strålande sol och frosttäckta träd och isande kyla! Nätterna var klara och kalla och vi hade en mysig promenad hem från festen i det vackra vintermörkret...

Nu är man hemma igen och vardagen börjar krypa allt närmre. Dock kommer denna vår inte bli någon annan lik då jag snart tar min väska och flyttar till Kina. Men innan dess är det mycket som ska fixas. Dessutom är det en tenta kvar som ska klaras av. Därför väntar nu lite plugg i mitten på nästa vecka. Sen ska min lägenhet plockas ihop för att ge rum för Linnea som ska ta hand om mitt kära boende fram till sommaren.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0