Solbränd(!)

Jaha! Och så kom den efterlängtade solen fram ur alla moln. Och givetvis har jag bränt mig. Riktigt illa denna gång. Kära moster också givetvis då vi är av samma sort. Att man inte lär sig? Men det är klart, om man tror att solen inte tar genom molnen när man är i Indonesien och det är runt 27 grader varmt och lägger sig i en solstol utan solskyddsfaktor eller promenerar utan det i vattenbrynet så borde alla kunna räkna ut hur det slutar. Illa!

Idag fick dagen spenderas i skuggan inslagen i t-shirt och en sjal. Gitzo tror att min näsa kommer att falla av i ett stycke men jag hävdar att jag sett den än värre där an. Är det möjligt? Jag hoppas det i alla fall. Denna gång vill jag åtminstone säga att jag lärt mig denna läxa med råge! Alltid solskydd från och med nu!

Igår var det Singapore-nyår så idag är det betydligt mindre folk på resorten. De flesta tycks ha åkt hem idag. Själva har vi en hel dag kvar i morgon då jag försiktigt sak få färg på andra delen av kroppen som inte är bränskadad och på torsdag morgon tar vi båten tillbaka till Singapore. Där ska vi besöka nattzoo, jag väntar med spänning!

Ska se till att lägga upp lite bilder när jag är tillbaka i Peking.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: nettsi

Önskar bilder på din och Gitzos rosa hy!!

Var rädda om Er.

Kram

2009-01-27 @ 16:28:24
Postat av: Sunna

Gud gumman, det låter som om du har det helt underbart! (..förutom bränskadorna då) HAHA =)

Kram på dig!

2009-01-28 @ 08:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0