Tentadags!

Idag är det tentadags! Skriver mellan 9-14, men inte att glömma att jag har hemtenta. Eller rättare sagt webbtenta. Ska ladda hem tentan vid 9 och sen måste jag fylla i mina svar på webben innan kl 14. Hoppas verkligen att det går bra. Visserligen har jag tillgång till det mesta här hemma för att lösa uppgifterna, men lite snälla frågor vore ju inte fel!

Riktigt kallt ute idag också! -11 grader imorse, liknande nu! Men det är vackert, det gnistrar om gräset och himlen skiftar mellan rosa och blått och månen syns fortfarande tydligt!

Lycka till Stina med din tenta idag, och Grattis Paulina som fyller år!

Kraaams

Kommentarer
Postat av: Johan

Gitzo och jag undrar hur det har gått på tentan, vi har självklart hållit tummarna :) Puss och kram från Kina !! Nu ska vi på fotmassage ! :) Weeeeeee

2009-01-18 @ 08:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0