Tentatider

Nu är det verkligen tentatider! Jag har suttit mer eller mindre hela dagen med tentaplugg och börjat på en liten PM som jag får skriva för att jag missar ett seminarium på onsdag. Mina fina vänner Karin sitter tydligen i Lund och tentapluggar och Stina sitter i Gävle. Hoppas att det går bra för oss alla så att man kan lämna gamla kurser bakom sig! Som sagt bara Sunna som slipper för hon har lyxen att jobba!

Stina hälsade att hon hoppades att jag inte bara tänker på Kina. Och så är det inte. Ibland, som idag, har man fullt upp med så mycket annat att man nästan glömmer. Men sen kommer man på något man inte får glömma att ta med sig och då minns man igen. Men för det mesta denna vecka lär jag vara här och nu tills tentan är avklarad. Efter den ska jag nog roa mig lite på fredag och sen börja packa i helgen!

Ska försöka passa på att hinna träffa Sunna och Stina igen innan jag åker. Måste krama ur det bästa av sina nära och kära innan man ska bort!

Imorgon väntar mera plugg men jag klagar inte. Det är ganska trivsamt att äta frukost och sedan sätta sig i lugn och ro i ett varmt rum med trevlig utsikt och räkna lite och läsa lite. Ingen vidare stress heller!

Hoppas att alla har en trevlig kväll och att morgondagen blir lite mindre blåsig!

Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag har känslan av att jag inte riktigt kramade ur dig riktigt ordentligt innan jag åkte!! Låter i af mysigt med tentaplugg (!), har själv försökt komma igång så lätt men det finns så mkt annat att motivera sig till här..

ta hand om dig!

puss

2009-01-13 @ 00:54:40
URL: http://grubbstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0