TGIF!

Idag är det fredag! Igen! Hjälp vad tiden går snabbt!

Vaknade vid 7 när klockan ringde men somnade om mellan varje znooze och gick inte upp förrän strax före 8. Men det var skönt och mysigt att ligga kvar i sängen. Var fortfarande mätt när jag vaknade efter mitt och Linneas restaurangbesök. Åt på Amazing Thai i Uppsala och det var riktigt gott! 5 små rätter var inkl förrätt! Dock är det ngt visst att äta thaimat i Thailand. Mer hetta i både maten och luften. Trevligare utsikt att titta ut över stranden än ett parkeringshus i Uppsala. Men sällskapet kan man inte klaga på!

Å så mysigt det var i Thailand i december. Kan fortfarande tänka på det och känna värmen. Det var en så perfekt resa. Smita i väg en vecka i december medan Sverige fortfarande var grått och ruggigt och komma till solen och värmen i en vacker natur. Bara Micke och jag och lugnet. Gjorde absolut ingenting om dagarna och det var toppen. Lite avis på Sunna och Johan som ska åka dit snart. Men jag får ju åka till Kina!


Minne från Thailand

Hittills har jag hunnit avsluta min runda med vår PM, ätit frukost och sånt. Nu ska jag ta tag i städningen. Har en lång lista som jag ska börja beta av. Ska bli helt okej ändå att röja runt med trasan!

Ha en bra fredag!

Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sunna

Vi ska tänka på dig när vi är i Thailand i februari! Jag lovar ;)

2009-01-09 @ 14:26:03
Postat av: nettsi

Undrar om du inte har Uppsalas renaste studentbostad just nu!!

Kram till mitt stora hj...

2009-01-09 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0