En bra dag

I kväll kommer jag att somna med ett leende på läpparna. Det har varit en riktigt bra dag.

Först sommarpalatset och all den lycka jag kände där. Sen gudstjänsten och nyss bio och middag med Sofia. Fick en jätte fin topp av Sofia också. Vi hade en riktigt trevlig kväll. Jag tror jag varit ensam på sistone för jag pratade oavbrutet hela kvällen, kinesiska och engelska blandades hej vilt. Jag kommer att sakna henne så det är tur att vi hinner ses en massa innan jag åker.

Imorgon blir det en ny tempelutflykt med draken och hans mamma. Någon stans söder om Peking ska vi. Ska tydligen vara vackert enligt källor. Kameran är på laddning så jag ska vara förberedd på ny bildorgie.

Sov gott mina fina vänner

Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har.

Allt bra med dig?



Kram!

2009-06-20 @ 23:24:55
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Hoppas att Sofia kan komma till Sveriggen någon gång.

Ser fram emot bilderna tillkvällen

Ha en bra dag

2009-06-21 @ 07:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0