En dröm.

Jag ska säga redan nu. Dessa bilder gör inte dessa fina kreationer det minsta rättvisa. Ska försöka fixa lite bättre bilder framöver, men jag måste visa er redan nu. Jag har nämligen varit hos affären och hämtat ut mina sista kläder.

En grå/blå kostym, en ballongkjol och en underbar klänning. Allt i siden. Det är verkligen en dröm..



Underbara fina. Jag vill tacka moster G och älskade M för att ni gjorde det möjligt ;)

Dessutom hoppas jag att ni röstat idag eller ska göra (jag har sett hur det går i länder där man inte får nyttja demokrati) och att ni håller alla tummar för Robin Söderling!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!!



Kom hem nu snart, Örebro är aningen tristare utan dig :)



massa puss

2009-06-07 @ 21:35:06
Postat av: Nettsi

Vi har röstat,hållit tummarna för Söderling och varit på BRUCE!!!!

2009-06-08 @ 07:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0