Grattis mamma!

Ett stort grattis till min mamma på födelsedagen!



Visserligen berättade jag om min fina mamma på morsdag, men jag tycker att det är på sin plats att säga lite fina ord om henne på födelsedagen när jag inte kan vara där och fira!

Min mamma är en snäll, stöttande mamma som alltid ställer upp och hjälper till. Ett bra exempel är nu när Micke och jag fått vår nya lägenhet så har hon skrivit kontrakt, skaffat nycklar och ringt hyresvärden ett antal gånger för att få till en bra städning. Min mamma ställer alltid upp när man behöver det. Hon städar, bär saker, flyttar, fixar, inhandlar, allt man kan tänka sig.

Min mamma är duktig på att laga mat, hon är handlingskraftig och har bra pli på sina elever i matsalen. Ni skulle bara se henne, man kan knappt ana! Hon är en fin vän helt enkelt som jag vet att jag alltid kan räkna med och lita på.

Tack fina mamma och stort grattis på födelsedagen! Hoppas att dagen blir bra och att du blir firad ordentligt. Sen får vi fira igen när jag är hemma igen. Då kommer givetvis presenterna :)

Puss o kram till dig!

Kommentarer
Postat av: nettsi

TAck gulliga Jossan.Saknar Dig!!!!!

2009-06-12 @ 09:13:00
Postat av: pia

Håller med dig Jossan ett stort Grattis till Annette

vi ses ikväll medan du Jossan får vänta med och gratta fysiskt men snart!!!!!

Kram till alla i Kina

2009-06-12 @ 09:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0