Grattis Sverige!

Sveriges nationaldag idag! Grattis oss, eller vad säger man?

Eftersom att Sverige inte varit ledig dag så länge är jag lite ovan att fira denna dag. Extra klurigt blir det när man dessutom bor i Kina.

Fick mig en skön sovmorgon imorse och nu har det uträttats lite ärenden. Har bla. varit på Shard Box och handlat underbara örhängen och en present till min farmor som jag inte hört av sedan jag flyttade hit.

Nu har det svidats om, för nu är vi på väg till Sveriges ambassad för lite firande blir det trots allt! Sen bär det av mot tjejernas dansuppvisning!

Puss o kram och ha en skön lördag där hemma!

Ps. Här regnar det av bara den idag. Uppehåll just nu. Hoppas att det regnat färdigt nu :) Men regnet behövdes, det måste man säga!!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Har skickat en del bloggar till farmmor hon läser med stor förtjusning. Hon säger att Du skriver så att man tror att man var där..

2009-06-06 @ 09:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0