ljummet.

Låg länge och läste på min säng. Jag är verkligen fast i min bok. Kan varmt rekomendera den: En halv gul sol, Chimamanda Ngozi Adichie. Läs den.

Promenerade bort till kemtvätten, lämnade in min vårjacka och en klänning till G. Temperaturen var perfekt. Alldeles lagom ljummet. Hann läsa lite till innan vi åkte till Ritanparken för en mysig middag ute.

På vägen hem konstaterade vi, jag och G, att vi tycker så mycket om den här stan. Den är ändå vacker. Trots att man ibland blir både arg och ledsen på detta land. Visst kommer vi att sakna.

Imorgon inleder jag mina exams. Har inte pluggat en rad idag. Har muntlig exam imorgon. Jag hoppas på det bästa. Tror på mig själv. Det ska gå bra. Klockan 11 ska jag vara där. Snacka om sovmorgon. Precis vad jag önskar.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Lycka till!

2009-06-09 @ 17:08:04
Postat av: Stina

Lycka till Gumman. Jag håller tummarna o vet att de kommer gå jättebra!

Puss o Kram

2009-06-09 @ 22:02:51
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: mormor

Lycka till från morfar och mej.

2009-06-09 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0