09.12 vs. 16.12

Jaa. Ni har förmiddag och jag eftermiddag. På söndag skiljer det bara 6 timmar mellan oss och det kommer nog göra en ganska stor skillnad ändå. Lite lättare att komunicera med nära och kära om man har ungefär samma tid. En timma kanske inte låter mycket, men jag vet att det gör skillnad.

Har faktiskt pluggat lite. Tränat på orden i lektion 1 och skrivit tecknena. Det blir inte så snyggt, det är en konst kan jag lova, men jag minns ungefär hur tecken byggs upp -det är nämligen en särskild streckordning och alla tecken ska vara lika stora... Pillrigt men kul.

Nu ska jag gå ner och jogga lite försiktigt. Känns som om det jag känner i halsen är mer kopplat till näsan så jag vågar mig på lite träning. Sen ska jag laga middag -köttfärsfyllda auberginer.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe tack så mkt, den är ju dock under kons. men det skall nog bli något utav den:)

fräck bakrund du har!:)

allt bra?

kram

2009-03-25 @ 11:47:37
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0