Ankmage..

Jahaja.

Då var man mätt igen då. För mätt. Att man inte kan lära sig att äta med måtta hät i Kina. Äter alla rätter som om det vore sista gången, men jag vet ju att det inte är det. Men allt är ju såå gott.

För dem som inte vet så beställer man in en massa olika rätter, lite kött, lite fisk, lite grönsaker och nudlar och både kall och varm mat. Det gör att man på en middag kan få in en massa godsaker. Som man inte kan välja mellan. Och inte äta med måtta.

Så nu vilar alldeles för mycket anka i min mage och jag luktar lagom mycket matos. Blir nog en hårtvätt imorgon bitti! Värre är det kanske för vår fina sockerälskande Ellen (och Signe) som doppar ankans skinn (dvs fettet) i en sockerskål. Lyckliga ögon på de tjejerna när sockret kom in och de är alldeles glansiga av socker och fett. Lycka!

Nu ska jag fixa på mitt rum lite. Imorgon ska det shoppas på Yashow. Ska dels vara guide och dels se till att köpa lite toppar till mig. Sen måste jag fixa spegeln som jag drömmer om!

Kanske till och med kan åstadkomma lite bilder på rummet imorgon.

Så länge; en bild på Ellen!



Kommentarer
Postat av: Nettsi

Härligt med sockerdoppat ankskinn!!

Jag di skicka lite bilder till mig

2009-03-03 @ 14:49:51
Postat av: Nettsi

Vem skall guidas

2009-03-03 @ 14:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0