Fixa och unna

Det är så min dagsuppgift ser ut!

Nu ska jag gå ut, solen strålar och himlen är klarblå. Hoppas att det är lite varmt också. Somnade igår till ljudet av storm, men det verkar har blåst över och tagit diset med sig. Hurra! Först ska ag gå och fixa passfoton, måste ha med mig det till registrering imorgon vid uni. Sen tänkte jag gå i en vid omkrets runt området och se vad jag hittar. Ska unna mig det ena och det andra (uppmaning från både Micke och Emma), bara jag hittar något fint! Hoppas på ett mysigt fik någonstans på vägen så kanske man kan få sig lite lunch eller en fika.

Sen blir det nog lite plugg på eftermiddagen, ska fixa det sista på rapporten och skicka in den. Sen väntar middag med Sofia klockan 18!

Ha en riktigt bra dag. Mina fina släktingar är idag på brunch tillsammans inkl. min kära pojkvän. Hoppas att ni får det trevligt allihopa och att ni får ett lika underbart väder!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0