Jag pluggar igen!



Nu är jag igång med plugget igen. Känns ovant att skriva tecken (jag skriver som ett barn -alltid gjort) och det är svårt att komma ihåg. Dessutom är det sisådär med diciplinen. Men det ska nog bli bättre ju mer läxor jag får ;)

Har varit nere och tränat. Kändes som om jag skulle orka hur mycket som helst men jag tog det lite lugnt. I hissen upp var jag ändå helt slut så det var nog bra att jag tog det lilla lugna :) Har också ätit lasagne-rester och ska nu köra lite mer plugg innan det blir ett Lost-avsnitt och ett kapitel i boken jag läser.

Vad gör du just nu?

Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Finns det ett särskilt tecken för mamma??

2009-03-30 @ 13:48:21
Postat av: mormor

Här är fullfart då alla tre flickorna har bott här inatt, Anneli kom och räddade mej så jag slapp gå till en lekpark. Det har varit pannkakor till lunch, pommes med oannbiff till middag och nu blir det senlor. Åker med dem till Sthlm imorgon fm. Kram

2009-03-30 @ 18:43:59
Postat av: Stina

Hej Gumman!!

Det ser ju riktigt bra ut, vad duktig du är =)

I Gävle är jag igång med plugget igen efter två dagars ledigt..Byggnadsteknik för hela slanten o så ska jag börja läsa markandsföring på halvfart, får se hur de går..

Hoppas allt är bra med dig o ta de lite lugnt med träningen om du inte är bra!

Puss o kram

2009-03-30 @ 20:00:42
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Gitzo

Snyggt!

Nu ska jag packa så att vi kan komma hem någon gång.

Behöver jag en vinterjacka?

kram

2009-03-30 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0