Ny underbar dag

Jag vaknade visserligen trött, men gav mig ut på en promenad tillsammans med min kamera för att försöka fånga våren här. 23-26 grader som det var vissa dagar denna vecka sätter fart på knopparna. Nu är det lite kallare igen men fortfarande vacker sol, blå himmel och frisk skön luft. Jag blir så lycklig!

Här kommer en liten bildkavalkad från morgonen;

På vägen till marknaden...

 

På marknaden



På vägen hem från marknaden



Kan man må annat än bra när man ser allt det här på en och samma morgon? Jag älskar våren mer än någonsin tidigare och Kina är min vän.


En trött men glad Jossan

Tack mormor och morfar som var de enda som grattade mig på min namnsdag! Min mormor är otrolig på att hålla koll på almanackans alla namnsdagar och födelsedagar! Stor kram till er!

Nu ska jag göra det sista på plugget, duscha och sen njuta av fredag!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: nettsi

Oj då! - Grattis JOSEFINA

2009-03-20 @ 07:42:45
Postat av: Sunna

Men vad jag blir avundsjuk på dessa underbara jordgubbar!! Och våren har verkligen satt fart hos er. Ät några gubbar åt mig med =)



Pussis

2009-03-20 @ 08:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0