Segis...

Idag har varit en seg dag. Hade en del saker jag planerade att göra men då moster var trött idag efter gårdagens galej och Signe var ledig så föll jag in i deras tempo. Frukost halv 10 och sen mysa runt i pjamas och göra ingenting. Innan lunch gick vi och fixade naglarna -mörkbruna denna gång. Fint, men bäst är nog helt genomskinligt ändå... Fixade också ögonbrynen och fick lunchen till nagelstället. Sen var det hem, dricka lite kaffe och sen lämna Signe och Ellen hos Livia. Handlade lite till middagen och så.. Seg.

Ikväll ska jag på bio med vår kinesiskalärare Sofia. Ska nog se Ao da li a - Australia. Ska förmodligen till ett stort komplex som såg rätt hypat ut. Ska bli kul i alla fall!

Imorgon är det ännu en fredag. Time goes by. Då ska jag försöka plugga en massa så att jag fram mot em kan känna mig unnad lite helg!

So long!

Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Nej - nu får skolan allt börja snart - jag tror att du har det alldeles för bra!!!!

2009-03-05 @ 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0