Shoppers paradise?

Idag var jag på en stor marknad tillsammans med Sofia. Ojoj säger jag bara. Det var kläder över allt och jag häpnade. Häpnade så mycket att jag endast fick med mig en t-shirt hem trots att jag såg massor som var så fint. Man kan nog säga att det är kläder för människor i min ålder och en massa snygga/fula/fina/roliga och udda plagg. Hen hao!

Ska bege mig tillbaka dit inom kort, men då vet jag vad som väntar och kanske jag då kan shoppa lite mer. Finns faktiskt saker som jag behöver. Tro det eller inte.

Jag har också åkt buss. Tar superlång tid vill jag lova. Visserligen stannar den utanför, men det går absolut snabbare med tunnelbana även om det innebär lite promenader.

Nu är jag supertrött. Blir inte mycket mer gjort idag. Vila (Ellen och Signe ska leka doktor på mig) sedan lite mat hoppas jag och ladda om för ny vecka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0