Solsöndag

Idag är det söndag på riktigt. Känns som söndag idag också. Solen lyser och det är underbart. Jag hade nästan glömt hur underbar våren kan vara. Det blir liksom en helt annan känsla i kroppen. En sprittande, hoppfull, längtande känsla. Det är underbart. Men det hade varit ännu mer underbart att få dela den med sin älskling. Jag längtar också ut till landet, att förbereda inför sommaren. Men det är bara mars. Jag har förstått att vädret hemma inte riktigt är som här.

Siri har lektion med Sofia, vi andra lägger pussel. Sen ska det göras läxor, dansas balett, fika och träna på SAS. Känns som en riktig söndag. Lite uppladdning inför veckan som kommer. Då ska jag satsa hårt på studierna så att jag har kommit in i tempo igen innan kinesiskan börjar!


Balettflickor

Ha en bra söndag med Vasaloppet där hemma!

Krams

Kommentarer
Postat av: nettsi

Vasaloppssöndagen är här! Då får man gå i pyamas tills första man har gått i mål. Sedan bär det av ut i friska luften

Vilka söta små balettflickor.

2009-03-01 @ 09:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0