Ut med det gamla

God morgon
Här har morgonen börjat på allra bästa sätt. En promenad till marknaden och det är det mest underbara väder man kan tänka sig. Sol, en vackert skinande vår och morgon sol. Lite lätt disig, nyvaken sol. Och värmen i luften. Svalt och friskt men ändå varmt. Man behöver inga vantar. Fodret är ute ur jackan. Man svävar fram och det är underbart.

Välkommen våren, hit till oss!

Passade på att rensa ut det gamla. Mina svarta vinterstövlar står nu och väntar vid soptunnan. Antingen kastas de eller tas hand om av Ayi. Hur som helst är det skönt att de nu är borta ur mitt liv. Trasiga, slitna med hål i. Inköpta första hösten i Uppsala. Jag är värd ett par nya till nästa höst. Nu vill jag ha nya rena vita sneakers.



Jag älskar våren så innerligt!

Lyssnar nu på Joanna Wang som G hade med från Taiwan. Behagligt. Ska nu fortsätta med mitt projektplugg. Hoppas att nu också får smaka på våren där hemma!

Uppdate: Har nu klarat av alla litteraturtesten på kursen. Blir läsning idag och halva morgondagen innan jag börjar skriva på litteraturrapporten.


Hurra!

Nu blir det lite kinesiska med Sofia...
Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vem skulle inte behöva rensa ut det gamla. Saknar Dig som är så bra på att hjälpa till med det...

2009-03-16 @ 08:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0