Anky

Gjorde som jag sa till mig. Stängde av datorn och satte mig med plugg. Jag kan faktiskt alla orden till imorgon. Fantastiskt. Inklusive tecken, uttal, ja hela kalaset. Gick dessutom ner och tränade. 45 min promenad och lite styrka. Kan tyckas löjligt att promenera på ett löpband, men man kan inte röra sig utomhus just nu. Alldeles för varmt, man blir utslagen direkt.

Mötte barnen efter skolan och gav dem mellis. Sen bar det av till tennisen där vi spelade knappa timmen i gassande sol. Inser nu att jag druckit alldeles för lite vatten idag också.

Panikduschade och iväg på middag med resten av gänget. Anka. Varför äter jag alltid för mycket?

Ska repetera orden lite till. Fixa håret (kan inte göra det på morgonen, hinner inte) och kanske ta en kopp te och läsa en tidning. Sen blir det sängen.

Det sprutar som blå aska ur min AC. Tror knappast att det är hälsosamt. Men G menar på att jag redan fått i mig all skit man kan få. Kanske ligger något i det. Desto ännu större anledning att få lite bra luft när man sover åtminstone. Men det är ju olika.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Anka mums!!! Luftföroreningar?!?! Är det inte det ena så är det... något annat att oroa sig för.

Var rädd om Dig

Kram

2009-05-20 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0