avrundning

Jag har pluggat och kan mina ord till imorgon. Glädjs åt att det är en kort vecka som kommer för min del, 3 skoldagar och en riktig långhelg.

Jag har tränat och duschat. Pluggat lite till och spelat spel med tjejerna.

Nu väntar thaimiddag på Purple Haze tillsammans med fam EK, bror och Emma.

Är inte det en perfekt avslutning på helgen så säg? Kanske ett avsnitt Lost ikväll innan läggdags för att toppa det hela.

Sen borde jag vara redo för den 9:e skolveckan. Inser hur lite tid det faktiskt är kvar. 10-12 juni har jag mina final exams. Det ska bli spännande. Ska försöka förvalta tiden tid på bästa möjliga sätt för att öka på chanserna att göra bra ifrån mig. Maximera mitt ordförråd i både uttal, ord och tecken.

Ha en bra söndag där hemma!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Skönt med kort vecka. Nu är det bara två veckor kvar på våran termin. Skrämmande så fort det går.

KRAM

2009-05-25 @ 13:44:15
Postat av: Nettsi

Har Du slutat med den internationella delen av din blogg?

2009-05-26 @ 14:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0